دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام دوست دارم

دانلود آهنگ های جدید ایرانی شاد و غمگین | بهترین مرجع دانلود آهنگ جدید غمگین و شاد فارسی 94

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام دوست دارم :

دوست دارم میدونی که این کار دله گناه من نیست تقصیر دله

 

سایت دانلود آهنگ جدید | بهترین رسان دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار | وب سایت دانلود اهنگ جدید علی لهراسبی به همراه دانلود آهنگ جدید از حامد زمانی

 

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام عشقم

 

دانلود آهنگ جدید عشقم از امیر فرجام

 

دانلود آهنگ جدید عشقم از امیر فرجام با لینک مستقیم از سایت پارلین موزیک | دانلود آهنگ و ترانه جدید عشقم با صدای امیر فرجام به همراه متن آهنگ عشقم

 

دوست دارم میدونی که این کار دله

گناه من نیست تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده

داغتو نازنینم ورد زبونم کرده

عشقه تو نازنینم شبگرده کوچه هام کرد

عشقه تو نازنینم شبگرده کوچه هام کرد

دانلود آهنگ جدید دوست دارم از احمدرضا شهریاری از پارلین موزیک

تو میدونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

تو میدونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

این بازیه زمونست آخه منم جوونم همه میگن دیوونست اینو خودم میدونم

همه میدونن که این کار دله گناه من نیست تقصیر دله

 

متن آهنگ جدید سامان آراسته بنام آینده

 

پس انداز محدود احساسمو دارم صرف برگشتنت میکنم

 

تو آینده ایده آل منی برات عشق و اینده مو میکشم

 

همش زیر لب از تو میگم ولی نمی پرسه جز تو کسی دردمو

 

تو می شناسی دیوونگی های این تپش های دردآور قلبمو

 

تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست تو اینده این دل عاشقی

 

تپش هامو وقف چشات میکنم تو از هرکسی بیشتر لایقی

 

تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست

 

همه میدونن که این کار دله

گناه من نیست تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده

داغتو نازنینم ورد زبونم کرده

 

دانلود آهنگ جدید آینده از سامان آراسته

 

تو اینده این دل عاشقی تپش هامو وقف چشات میکنم

 

تو از هرکسی بیشتر لایقی

 

همه زندگیمو گذاشتم به پات همه زندگیم شد فدای چشات

 

چقدر خوبه این حس و حال دلم که حتی میتونه بمیره به جات

 

نگاه تو سر فصل خوشبختیه چشمات بزار عشقمو حس کنم

 

همه سهمم از زنده بودن تویی چشای قشنگ تو باعث شدن

 

تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست تو اینده این دل عاشقی

 

تپش هامو وقف چشات میکنم تو از هرکسی بیشتر لایقی

 

تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست

 

تو اینده این دل عاشقی تپش هامو وقف چشات میکنم

 

تو از هرکسی بیشتر لایقی

 

دانلود آهنگ آینده از سامان آراسته,دانلود آهنگ پس انداز محدود احساسمو دارم صرف برگشتنت میکنم,دانلود آهنگ تو دنیای من هیچ کس جز تو نیست,دانلود آهنگ آینده,دانلود ترانه آینده از سامان آراسته,دانلود آهنگ های جدید سامان آراسته,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ آینده از سامان آراسته,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید سامانه آراسته بنام آینده

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ عشقه تو نازنینم شبگرده کوچه هام کرد,دانلود آهنگ تو میدونی فدات شم تو میدونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد,دانلود آهنگ این بازیه زمونست آخه منم جوونم همه میگن دیوونست اینو خودم میدونم,دانلود آهنگ همه میدونند که عاشقی کار دله گناه من نیست,دانلود آهنگ عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده,دانلود اهنگ داغتو نازنینم ورد زبونم کرده,دانلود آهنگ دوست دارم,دانلود ترانه دوست دارم از احمدرضا شهریاری,دانلود آهنگ های احمدرضا شهریاری,دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری دوست دارم,متن آهنگ دوست دارم از احمدرضا شهریاری,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : شنبه 3 مرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی